Advanced Search

scammed by @prozone | Scripted Checker + 3 Free Cards with Full Data

celestial

Premium
Reaction score
8
https://prozone.st/ (@prozone)

I picked Prozone because they had free carding guides on prozone.media, which were actually useful. The CC autoshop itself is a scam.

I bought my first card on 14 September for $25. It was completely dead. I ran it through Prozone’s checker; it came back invalid and they refunded me.
And that’s the play: the first refund always goes through so you trust them and buy again.

I bought a second $25 card. Also dead. I used a proper setup and tried it on my own Stripe URL with fraud checks as low as I could get them. Still failed. I ran it through Prozone’s checker anyway and it came back valid, which didn’t make sense, so I ran an experiment:

I bought a $5 30% VR card from an old base, tried it on PayPal, Stripe, etc. (all failed, as expected), then ran it through Prozone’s checker. It came back valid. That confirms they false-positive their own checker as it couldn't get 1$ through my Stripe with anti-fraud on minimum.

Screenshots:

Same setup on all three Prozone cards. With another CC shop (won’t name it so this doesn’t look like an ad) I carded a $90 order using Prozone’s proxy, so at least the proxies work, but it proved I wasn’t the problem.

Also the 3 cards full information (CC+CVV+ZIP+NAME+ADDRESS+EMAIL+PHONE NUMBER):

Last edited:

ZELord0099

Carding Novice
Reaction score
2
https://prozone.st/ (@prozone)

I picked Prozone because they had free carding guides on prozone.media, which were actually useful. The CC autoshop itself is a scam.

I bought my first card on 14 September for $25. It was completely dead. I ran it through Prozone’s checker; it came back invalid and they refunded me.
And that’s the play: the first refund always goes through so you trust them and buy again.

I bought a second $25 card. Also dead. I used a proper setup and tried it on my own Stripe URL with fraud checks as low as I could get them. Still failed. I ran it through Prozone’s checker anyway and it came back valid, which didn’t make sense, so I ran an experiment:

I bought a $5 30% VR card from an old base, tried it on PayPal, Stripe, etc. (all failed, as expected), then ran it through Prozone’s checker. It came back valid. That confirms they false-positive their own checker as it couldn't get 1$ through my Stripe with anti-fraud on minimum.

Screenshots:

Same setup on all three Prozone cards. With another CC shop (won’t name it so this doesn’t look like an ad) I carded a $90 order using Prozone’s proxy, so at least the proxies work, but it proved I wasn’t the problem.

Also the 3 cards full information (CC+CVV+ZIP+NAME+ADDRESS+EMAIL+PHONE NUMBER):
*** Hidden text: cannot be quoted. ***
Shit

Esemagueya79

Carding Novice
Reaction score
0
L nom du site
https://prozone.st/ ([UTILISATEUR=106760]@prozone[/UTILISATEUR])

J'ai choisi Prozone parce qu'ils avaient des guides de cardage gratuits sur prozone.media, qui étaient vraiment utiles. Le CC autoshop lui-même est une arnaque.

J'ai acheté ma première carte le 14 septembre pour 25 $. Il était complètement mort. Je l'ai passé dans le vérificateur de Prozone ; il est revenu invalide et ils m'ont remboursé.
Et c'est le jeu : le premier remboursement passe toujours donc vous leur faites confiance et achetez à nouveau.

J'ai acheté une deuxième carte de 25 $. Également mort. J'ai utilisé une configuration appropriée et je l'ai essayé sur ma propre URL Stripe avec des contrôles de fraude aussi bas que possible. Toujours échoué. Je l'ai quand même exécuté via le vérificateur de Prozone et il est revenu valide, ce qui n'avait pas de sens, alors j'ai mené une expérience :

J'ai acheté une carte VR à 30 % à 5 $ dans une ancienne base, je l'ai essayée sur PayPal, Stripe, etc. (tout a échoué, comme prévu), puis je l'ai exécuté via le vérificateur de Prozone. Il est revenu valide. Cela confirme qu'ils ont faussement positif leur propre vérificateur car il n'a pas pu obtenir 1$ via mon Stripe avec un minimum antifraude.

Captures d'écran :

Même configuration sur les trois cartes Prozone. Avec une autre boutique CC (je ne la nommerai pas pour que cela ne ressemble pas à une publicité), j'ai cardé une commande de 90 $ en utilisant le proxy de Prozone, donc au moins les proxys fonctionnent, mais cela a prouvé que je n'étais pas le problème.

Également les informations complètes des 3 cartes (CC+CVV+ZIP+NAME+ADDRESS+EMAIL+PHONE NUMBER) :
*** Texte caché : ne peut pas être cité. ***

Top Bottom